توجه: اینترنت شما قطع است.لطفا اتصال اینترنتتان را بررسی بفرمایید و یا فیلترشکن را خاموش کرده و بعد یکبار همین صفحه را ریفرش کنید

حوله تن پوش - مدیوم تا سایز خیلی بزرگ -۱۴۵ - ۱۶۰ -۱۷۰ -۱۸۰

حوله تن پوش اعلا مارک مهریس - رنگ زرشکی

دورو نخ اعلا - طرح لوکس - زرشکی

شروع قیمت از
840 تومانــ
حوله تن پوش مشکی مارک مهریس - بهترین کیفیت موجود در بازار

دورونخ اعلا - طرح شمیم - رنگ مشکی

شروع قیمت از
840 تومانــ
حوله تن پوش سبز سیر  - مارک مهریس - صد درصد نخ پنبه طبیعی - تضمینی

دورونخ اعلا - سبز سیر - طرح لوکس

شروع قیمت از
810 تومانــ
حوله تن پوش دورونخ بسیار اعلا - مارک مهریس - زرشکی -طرح گیسو

دورونخ اعلا - طرح گیسو - زرشکی

شروع قیمت از
790 تومانــ
حوله تن پوش طرح شمیم برند مهریس  - خرید مستقیم از کارخانه به قیمت تولید

دورونخ اعلا - طرح شمیم - رنگ کاربنی

شروع قیمت از
790 تومانــ
حوله تن پوش اعلا دو رو نخ - مردانه و زنانه - خرید مستقیم از تولیدی

دو رو نخ اعلا – پیازی

شروع قیمت از
690 تومانــ
حوله تن پوش اعلا مردانه و زنانه - تبریز - خرید از تولید کننده

مخملی اعلا – راه راه – زمینه کرم

شروع قیمت از
730 تومانــ
حوله تن پوش با نخ ترک، زنانه و دخترانه سایز مدیوم تا 5ایکس لارج

حوله دو رو نخ اعلا – زرشکی

شروع قیمت از
690 تومانــ
حوله تن پوش اعلا سایز مدیوم - خرید مستقیم از بازار حوله تبریز - مارک الیزا

مخملی اعلا – راه راه – زمینه طوسی

شروع قیمت از
720 تومانــ
حوله تن پوش سایز بزرگ دوایکس لارج  ۱۴۵

سایز بزرگ دوایکس لارج ۱۴۵- زیتونی

شروع قیمت از
990 تومانــ
حوله تن پوش طرح مکزیکی بسیار اعلا مارک بازار حوله

طرح مکزیکی - راه راه اعلا - نخ رنگی

شروع قیمت از
780 تومانــ

خرید حوله تن پوش ، لیست قیمت  از مدیوم تا سایزهای خیلی بزرگ

یکی از بهترین محصولاتی که به راحتی میتونید به صورت اینترنتی خرید کنید حوله تن پوش هست. به خاطر اینکه اندازه گیری و انتخاب سایز حوله تن پوش بسیار راحت‌تر از بقیه لباسهاست . پالتوی حوله ای لازم نیست که کاملا اندازه بدن باشه و حتی اگر یه خورده بزرگ هم باشه هیچ ایرادی نداره و می تونه راحت‌تر هم باشه . به همین دلیل می تونید به راحتی حوله مد نظرتون رو به صورت اینترنتی انتخاب کنید بدون اینکه نگران درست بودن سایزش باشید.

اگر می خواهید حوله سایز بزرگ و خیلی بزرگ خریداری کنید ، وقتی به مغازه های شهرتون یا بازار مراجعه می کنید متوجه می شید که پیدا کردن سایز حوله تن پوش بزرگ و خیلی بزرگ ، کار راحتی نیست . اکثر فروشگاه های بازار ، سایز 125 و حداکثر سایز 135 موجود دارند و کمتر فروشگاهی پیدا می کنید که سایزهای بزرگتر حوله تن پوش داشته باشند.

حوله تن پوش سایز 145 یا xxl

برای خرید حوله ، مهمترین چیزی که باید مد نظر داشته باشید ، قد و وزن است . مخصوصا وزن شما برای انتخاب سایز حوله ، بسیار مهم است . حوله های سایز 145 معمولا برای وزن 100 الی 120 کیلو مناسب هستن .دور تن پوش این سایز به صورت باز شده 150 سانت هست و اگر دور شکم تا 130 سانت باشد ، سایز تن پوش 145 کاملا مناسب خواهد بود .

سایز 160 یا سه ایکس لارج یا 3xl

سایز خیلی خیلی بزرگ محسوب میشه که برای وزن 120 الی 150 کیلو مناسب هست . دور این سایز از حوله تن پوش به صورت باز شده 160 سانت هست و در صورتی که دور شکم اگر تا 140 سانت باشد این سایز کاملا مناسب هست .

این سایزها نه تنها در هیچ فروشگاه اینترنتی دیگری پیدا نمی شوند بلکه در کل ایران هیچ تولید کننده ای این سایزهای خیلی خیلی بزرگ را تولید نمی کند.ولی شما به راحتی می توانید سایزهای بسیار بسیار بزرگ را با بهترین کیفیت ممکن از فروشگاه اینترنتی بازار حوله خریداری فرمایید.

حوله تن پوش سایز 170 یا 4ایکس لارج

دور حوله تن پوش سایز 4ایکس لارج به صورت باز شده 170 سانت است . در صورتی که دور شکم تا 150 سانت باشد ، این سایز مناسب شماست .

حوله تن پوش سایز 180 یا 5 ایکس لارج

دور حوله پالتویی سایز 5ایکس لارج ۱۸۰ سانت هست و در صورتی که دور شکم تا 160 سانت باشد ، این سایز مناسب شماست .

سایز قد حوله از سرشانه دور حوله مناسب برای
145 یا دوایکس لارج 130 سانت 150 سانت 100 الی 120 کیلو
160 یا سه ایکس لارج 130 سانت 160 سانت 120 الی 140 کیلو
سایز 170 یا چهار ایکس لارج 130 سانت 170 سانت 140 الی 160 کیلو
سایز 180 یا پنج ایکس لارج 130 سانت  180 سانت 160 الی 180 کیلو

توجه داشته باشید که وزن اشاره شده تقریبی است و سایز مناسب بستگی به دور شکم دارد .

برای شستن حوله تن پوش بهتر است دقت ویژه‌ای داشته باشید تا به دلیل شستن نادرست آسیب نبینند و همچنین بوی بد نگیرند. در ادامه روش‌های مختلف شستن حوله تن پوش را برای شما شرح می‌دهیم:

بهترین روش برای شستن حوله تن پوش

استفاده از آب سرد

بهتر است حوله تن پوش را با آب سرد بشویید. این روش به حفظ رنگ و بافت حوله کمک می‌کند.

استفاده از مواد شوینده ملایم

مواد شوینده ملایم مانند پودر شستشو، مایع شوینده، یا پودر لباسشویی با کمترین آسیب به حوله تن پوش آن را تمیز می کنند.

استفاده از دمای مناسب آب: برای شستن حوله تن پوش دمای آب را بهینه کنید. برای حوله‌های سفید، آب گرم بهتر است، در حالی که برای حوله‌های رنگی، آب سرد یا گرمای ملایم مناسب است.

استفاده از مایع شوینده ملایم برای شستن حوله‌ها دارای چند مزیت است:

  1.  مایعات شوینده ملایم، حاوی مواد شیمیایی کمتری هستند و به همین دلیل احتمال تحریک پوست را کاهش می‌دهند. با استفاده از مایع شوینده ملایم، شما می‌توانید از خارج شدن رطوبت پوست و ایجاد خشکی پوست جلوگیری کنید.
  2.  حوله‌ها از جنس بافت‌های مختلفی مانند پنبه و میکروفایبر تهیه می‌شوند و هرکدام نیاز به روش شستشوی خاص خود دارند. با استفاده از مایع شوینده ملایم، شما می‌توانید به راحتی بافت حوله‌ها را حفظ کنید، زیرا این مایعات شوینده بافت حوله‌ها را خراب نمی‌کنند و برای طولانی مدت می‌توانید از حوله‌های شسته شده استفاده کنید.
  3.  بعضی از مایعات شوینده شدید و قوی هستند و ممکن است باعث جدایی رنگ حوله‌ها شوند. با استفاده از مایع شوینده ملایم، احتمال جدایی رنگ حوله‌ها کمتر است و رنگ حوله‌های شما به شکل بیشتری حفظ می‌شود.

استفاده از نرم‌کننده

برای حفظ نرمی حوله تن پوش، می‌توانید از نرم‌کننده استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که حوله تن پوش نرم‌تر و لطیف‌تر باشد.

استفاده از نرم کننده می‌تواند در بهبود بافت حوله‌ و افزایش عمر آن مفید باشد. نرم کننده‌ها شامل مواد شیمیایی هستند که به الیاف حوله نرم و لطیف و انعطاف پذیر می کنند. این مواد نرم کننده می‌توانند باعث کاهش اصطکاک الیاف با یکدیگر شده و بافت حوله را محکم و نرم کنند.

همچنین، استفاده از نرم کننده می‌تواند در پیشگیری از تشکیل کپک‌های سفید روی حوله‌ها که به علت ترکیب آب سخت و صابون در حوله‌ها تشکیل می‌شود، مفید باشد. کپک‌های سفید ممکن است زشت و ناخوشایند به نظر برسند و البته ممکن است باعث کاهش نرمی و شفافیت حوله شود.

در نهایت، استفاده از نرم کننده می‌تواند باعث بوی خوب حوله شود. مواد معطر موجود در نرم کننده‌ها می‌تواند بوی نامطبوع حوله را کم کند.

خشک کردن حوله تن پوش

بعد از شستن حوله‌ها، باید آنها را به خوبی خشک کنید. چرا که الیاف حوله، از جمله الیاف پنبه‌ای که بیشترین استفاده در حوله‌ها دارد، خیلی سریع خشک نمی‌شوند. اگر حوله خیس بماند، می‌تواند باعث رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها شود، بوی بدی بدهد و بافت آن را از بین ببرد.

همچنین، بافت حوله‌ها ممکن است به دلیل خیسی بیش از حد، به شکل نامطلوبی تغییر کند. می‌توانید حوله‌ها را در هوای آفتابی خشک کنید. اگر از خشک کن صنعتی استفاده می‌کنید، بهتر است حوله‌ها را در حالت ملایم و با حرارت پایین خشک کنید .

برای افزایش طول عمر حوله و برای جلوگیری از کاهش کیفیت رنگ حوله توصیه می شود شرایط زیر را در هنگام شستشو رعایت فرمایید

دمای مناسب آب برای شستشوی حوله ، زیر 40 درجه می باشد . بهترین دما ، 35 الی 40 درجه است . آب داغ باعث خشک و زبر شدن حوله می شود.

در اولین شستشو بهتر است این حوله جدا از سایر لباس ها شسته شود . با توجه به اینکه دمای شستشوی حوله کمتر از سایر لباس هاست ، شستن همزمان حوله با بقیه لباس ها می تواند عمر حوله را کوتاه تر کند .

 اضافه کردن نرم کننده در زمان شستن حوله می تواند باعث حفظ نرمی و لطافت آن شود .

شدیدا توصیه می شود از شوینده های بدون آنزیم برای شستن حوله های رنگی استفاده کنید.بهترین شوینده برای حوله ، مایع شونده بدون آنزیم است .برای شستن حوله هیچگاه از سفید کننده استفاده نکنید. حتی برای شستن حوله های سفید هم نباید از سفید کننده استفاده شود.همجنین از شوینده‌های اسیدی هم نباید استفاده بشه .

❌ حوله را اتو نزنید

❌برای خشک کردن حوله از خشک کن استفاده نکنید و بسیار بهتر هست که حوله رو در محیط آویزان کنید تا خودش به صورت طبیعی خشک بشه . اگر به هر دلیلی دوس دارید که از خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن حوله استفاده کنید می تونید از خشک کن برای کاهش رطوبت حوله استفاده کنید و در نهایت حوله ای که کمی نم دار هست رو در محیط آویزان کنید تا خودش کاملا خشک بشه . بسیار مهمه که حوله به صورت کامل در خشک کن خشک نشه .

❌ در صورت شستن به صورت دستی ، حوله را چنگ نزنید

❌ حوله های نم دار را روی هم انباشته نکنید

❌ حوله را در محیط دستشویی آویزان نکنید

✅ آبگیری حوله های نخ پنبه بعد از چند بار شستن به بیشترین میزان خود می رسد

بسیاری از مشتری ها می پرسن که حوله رو چرا نباید اتو کنیم ؟ بافت حوله با بافت پارچه لباس های ما کاملا متفاوته . حوله به شدت نسبت به حرارت حساس هست و در صورتی که با حرارت بالا شسته بشه و یا اتو کشیده بشه کیفیت و نرمی خودش رو از دست می ده و بافتش خشک و شکننده می شه و به مرور باعث پوسیده شدن و پاره شدن حوله می شه .

اگه به هر دلیلی می خواید حوله رو اتو کنید توجه داشته باشید که قبل از این کار حوله باید کاملا خشک شده باشه و دمای اتو رو هم در کمترین میزان خودش تنظیم کنید.

قیمت حوله تن پوش

حوله های پالتویی قیمت های بسیار متفاوتی دارن که به عوامل بسیار مختلفی می تونه ربط داشته باشه . حتی شما ممکنه دوتا حوله رو در ظاهر دقیقا مثل هم ببینید و هیچ تفاوتی بینشون احساس نکنید ولی همین دوتا حوله هم میتونن تفاوتهای بسیاری باهم داشته باشن و به همین دلیل قیمتشون فرق داشته باشه .

به طور کلی قیمت حوله تن پوش به مواد اولیه و نخ مورد استفاده در تولید اون بستگی داره . از طرفی تولید کننده و مارکش هم می تونه روی قیمت اون تاثیر بزاره . کیفیت دوخت و بسته بندی هم روی قیمت اون بی تاثیر نیست .

البته در برخی از شرایط می تونه قیمت یک محصول رو به صورت نا مناسبی بالا ببره . مثلا ممکنه یک محصول ایرانی رو با مارک های خارجی مثل مارک های ترک بسته بندی کنن و به چند برابر قیمت واقعی به مشتری بفروشن که این مورد خیلی رایجه معمولا هم دقیقا همین اتفاق می افته .

قیمت حوله بر اساس نوع نخ

نوع نخ استفاده شده در تولید حوله روی قیمت او ن بسیار تاثیر گذاره . برای مثال در زمان نوشتن این متن (20 اردیبهشت 402) قیمت هر کیلو نخ خام برای تولید حوله بین 115 هزار و 250 هزار تومان است . حوله تولید شده با نخ 115 هزار تومانی در ظاهر تفاوتی با حوله تولید شده با نخ 250 هزار تومانی نداره و شما نمی تونید فرق این دوتا حوله رو تشخیص بدید . حتی فروشنده های حوله خودشون هم اکثرا نمی تونن فرق این دوتا حوله رو تشخیص بدن و فقط تولید کننده و کسایی که از فرایند تولید حوله اطلاع دقیق دارن می تونن این تفاوت رو تشخیص بدن .

ولی در زمان استفاده کردن ، کاملا می تونید تفاوت رو احساس کنید .

حوله ای که با نخ 115 هزار تومنی تولید شده :

  • آبگیری خوبی نداره و با هر بار شسته شدن آبگیریش کمتر هم میشه
  • نرم نیست و با هر بار شسته شدن زبر تر هم میشه
  • شدیدا پرزدهی داره تا زمانی که تمام پرزهای حوله بریزه و حوله به اصطلاح کچل بشه و با شستن هم این پرزدهی کمتر نمی شه
  • سریعا بو می گیره
  • به سرعت پوسیده میشه

این نوع حوله فوقش یک سال برای مشتری کار می کنه و در این یکسال هم همیشه باعث عذاب مشتری هست و هیچ لذتی از استفاده کردن از این حوله نمی بره .

از اون طرف حوله ای که با نخ با کیفیت بافته شده

  1. آبگیری بسیار خوبی داره و به دلیل اینکه از نخ پنبه طبیعی بافته شده ، بعد از اولین شستشو به دلیل اینکه روغن طبیعی حوله از بین میره ، آبگیریش بسیار بیشتر و بهتر هم میشه
  2. به هیچ عنوان بو نمی گیره مگر اینکه به درستی خشک نشده باشه
  3. عمر بسیار بالایی داره و چندین سال کیفیت خودش رو حفظ می کنه
  4. زمانی که نو هست کمی پرز دهی داره ولی بعد از اولین شستشو کاملا پرزهاش میره و دیگه پرزدهی نداره 

این حوله چندین سال کیفیت خودش رو حفظ می کنه و زمانی بین 6 الی 15 سال برای مشتری به خوبی روز اول کار می کنه .

با یک حساب سر انگشتی متوجه می شیم که حوله ای که به ظاهر ارزون قیمت هست ، در اصل و در عمل بسیار گرونتر  می افته چون عمر بسیار کمی داره و در این عمر کم هم صاحب حوله هیچ لذتی از استفاده کردن از اون نمی بره .

قیمت حوله بر اساس نوع رنگ

علاوه  بر کیفیت نخ مورد استفاده در بافت حوله ، نوع رنگی که در مرحله رنگرزی استفاده می شه هم به شدت میتونه روی کیفیت و قیمت حوله تاثیر بزاره . برای مثال امروز 28 اسفند 402 ، قیمت رنگرزی برای هر کیلو حوله از 15 هراز تومان هست تا 90 هزار تومان .

با وجود اینکه در ظاهر حوله شما ممکنه اصلا متوجه نشید که این حوله با رنگ 15 هزار تومانی رنگ شده یا 90 هزار تومانی ، ولی موقع استفاده این تفاوت رو کاملا حس می کنید . حوله هایی که با رنگ بی کیفیت و ارزون رنگ شدن ، از روز اول تا مدت های طولانی از خودشون رنگ پس می دن و با شستن هم این مورد حل نمیشه تا زمانی که رنگ حوله کاملا خراب میشه و از بین میره .

در مقابل حوله ای که با رنگ با کیفیت و گرون قیمت رنگ شده ، فوقش فقط در اولین شستشو کمی پس رنگ می ده و دیگه تموم شد. حتی بعد از اولین شستشو نه تنها کیفیت رنگش خراب نمیشه بلکه رنگش شفاف تر هم میشه .

قیمت خرید حوله بر اساس نوع دوخت

شاید کمتر کسی پیدا بشه که موقع خرید حوله تن پوش ، به نوع دوخت اون توجه کنه .ولی نوع دوخت حوله پالتویی تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت اون داره . معمولا حوله های بی کیفیت ، دوخت خوب و مناسبی هم ندارن . برای اینکه قیمت این نوع حوله ها ارزونتر در بیاد ، الگوی برش رو طوری انتخاب می کنن که کمترین ریزش پارچه رو داشته باشه . از طرفی در زمان دوخت هم به صورتی دوخت زده می شه که هزینه دوخت کاهش پیدا کنه و از اون طرف هم تعداد تولید روزانه بالاتر بره . به همین دلیل حوله هایی  که با این روش برش و دوخت زده میشن ، قیمت پایین تری دارن ولی در عوض کیفیت و دوام دوختشون هم بسیار پایینه .

برای مثال در حوله های ارزون قیمت ، بخش زیر بغل حوله رو طوری برش می زنن که افت و ریزش پارچه نداشته باشه و به همین دلیل این بخش از حوله به شدت تنگ در میاد و دوامش هم به شدت کاهش پیدا می کنه .

ولی در حوله های گرون قیمت این مشکلات وجود نداره و کیفیت دوخت معمولا به شدت بالاست به همین دلیل هم موقع استفاده کردن از حوله پالتویی احساس راحتی می کنید و هم دوام بسیار خوبی داره و به این زودی ها خراب نمی شه .